czwartek, 14 sierpnia 2014

Cześć i czołem

Cześć wszystkim.

Głównie będę tu wrzucać swoje prace, jakieś mini komiksy, szkice, bazgroły, no w skrócie moją amatorską twórczość :) Trochę narzekania, trochę przemyśleń ale głównie rysunki, z racji tego że nie planuję wypowiadać się na jakieś mega kontrowersyjne tematy powiązane z polityką, światem etc. Po prostu tego nie lubię a i nie jestem na tyle oczytana żeby się wypowiadać ;)

Na dobry początek, mini komiks z myślą o dniu dzisiejszym chociaż pewnie nie jestem w tym przypadku osamotniona. Z serii Mianzu wychodzi na rozmowę kwalifikacyjną i stara się wyglądać dobrze.

P.S. Wie ktoś czy da się wyśrodkować tytuł posta?


6 komentarzy:

  1. świetny blog, dobry początek oby tak dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę nie tylko ja mam problem z pół-kręconymi włosami i nie ogarniam wiadomości na świecie ^ ^ też z tego powodu piszę tylko na codzienne tematy.
    Ładne noski rysujesz :) kreską mi przypominasz trochę Fukari.
    Życzę wytrwałości i systematyczności w rysowaniu komiksów!

    A tytułu posta chyba nie da się wyśrodkować, ja przynajmniej takiej opcji nie znalazłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje włosy żyją własnym życiem. Jak prostuje to sie kręcą, jak kręcę to się prostują a jak jest wilgotno na dworze to mam afro xD

      Tak, znam Fukari, może faktycznie jest podobna kreska ale taka stylistyka jest dość popularna, sama w sumie nie mam jednej określonej kreski bo ciągle ją modyfikuje :)

      Usuń
  3. hej! wpadłam na Twój obrazek na repostuj. Jak tylko będzie sie dało dodam do obserwowanych :) (bo widze, że jeszcze u Ciebie nie działa)

    no i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej ;)
      No właśnie z tymi obserwowanymi mam problem bo żeby z tego korzystać muszę zmienić profil bloggera na tej "wypaśniejszy" z czego potem zamiast ksywki Mianzu, Google zmusza mnie do używania imienia i nazwiska bądź czegoś innego co składa się z dwóch członów...

      Usuń
  4. 39 years old Tax Accountant Stacee Sandland, hailing from Nova Scotia enjoys watching movies like "Hamlet, Prince of Denmark" and Yo-yoing. Took a trip to St Mary's Cathedral and St Michael's Church at Hildesheim and drives a Prizm. kolejny

    OdpowiedzUsuń